Post Image

Jose Manuel Prietoregidor delegat de Govern Interior i Coordinació Administrativa ha comparegut aquest matí en roda de premsa per informar de la Memòria d’Activitats que va ser presentada la passada setmana a la Comissió de Govern Interior on es va donar compte als grups polítics de les gestions que s’han realitzat des d’aquest departament per agilitzar l’atenció a la ciutadania durant la pandèmia.

Tal com ha destacat l’edil, només des de principi d’any el consistori ha realitzat 2.456 certificats. Una xifra que supera en molt les xifres totals d’anys anteriors i que s’han tramitat 12.386 cites prèvies de ciutadans que han pogut realitzar els seus tràmits.

“En alguns casos són xifres espectaculars” destacat Prieto qui ha incidit que els registres electrònics ja superen els presencials en percentatges per primera vegada en la història. “Molts ciutadans s’han incorporat a la seu electrònica i han impulsat l’estalvi de temps i costos a la ciutadania i a l’administració. Ara s optimitzen els temps i podem començar a parlar d’atenció integral. Ser capaços de solucionar en una sola cita i en el mateix lloc qualsevol necessitat dels nostres veïns”.

Una altra de les dades que ha aportat i destacat el regidor és que en els primers mesos d’aquest any ja gairebé s’han realitzat els mateixos certificats que en tot l’any passat.

Finalment, Prieto ha anunciat que des de hui mateix s’ha establert un tràmit per poder sol·licitar reunió amb el president de la Junta de Districte que es desitge i que si el ciutadà no pot desplaçar-se fins on es realitze l’atenció, també s’ha contemplat el fet de mantenir la reunió de manera telemàtica (Zoom).
“És un avanç important. En el moment que es complete la sol·licitud, el ciutadà tindrà dia, hora i l’enllaç de la reunió” va finalitzar l’edil.

Twitter

Facebook